wtorek, 8 lipca 2014

Rozdział 7 "Już chcę być królem!"

Minął już miesiąc od porwania małego Ayo przez Omaka. Ciągła gadka lwa o tym że ma nienawidzić swojej rodziny, przepełniała serce małego lewka ogromną złością. Ayo doskonali swoje umiejętności polowania i gryzienia, nie jest to dla niego łatwe ponieważ na jedno oko nie widzi.
- Już chcę być królem! Mam dosyć tych lekcji! Proszę, co ja mam robić?
- Jak będziesz mnie słuchał i robił co Ci każę, wkrótce zostaniesz królem.- mówił przekonująco, ale w głębi serca kpił z małego.- A teraz na razie chodź na polowanie.- zachęcił machnięciem łapy.
Ayo postępował zgodnie z jego wskazówkami, najpierw wypatrywał z daleka najsłabszą sztukę a później biegł i chwytał ją.
Świetnie sobie radził z polowaniem, tak jak jego siostra. Ślepota na prawym oku w ogóle nie przeszkadzała mu w niczym. Czasem tylko myślał jak to jest widzieć na obydwoje oczu. Omak był zadowolony z postępów małego, liczył na to że Ayo będzie mu pomocą w realizacji jego planów, a motywacją malucha będzie obietnica o byciu królem w przyszłości. Niczego nieświadomy lewek bierze sobie głęboko do serca każde słowo Omaka, nabierając się na każdy z punktów planu złego lwa.

* Rok później*

Mały Ayo wyrósł na pięknego i silnego lwa. Bardzo często ćwiczył swe umiejętności i w prawdzie w niejednej rzeczy był lepszy od jego "trenera". Z drugiej strony stał się tak zły, że mógłby wszystkich zabić, ma tyle zła i energii w sobie, w dodatku jest sprawny fizycznie i świetnie radzi sobie w surowych warunkach.
- Jak będę królem, będziesz mógł być moim lokajem, pomocnikiem, coś się dla Ciebie znajdzie!- mówił cały czas o władzy.
- Świetnie! Dziękuję Ci, ale na razie nie myśl tak bardzo o władzy. Nic nie jest do końca pewne.
- Jak to nie jest pewne? Przecież obiecałeś!- wyszczerzył się na niego z ogromną złością w oczach.
- No jasne, co ja wygaduję?! Masz rację, obiecałem i dotrzymam słowa, ale musisz być cierpliwy.- wymyślał coś na biegu.
- Wyśmienicie...- uśmiechnął się podstępnie, snując w swej głowie okrutny plan.
Omak szczerze miał już tego dosyć...
________________________________________________________
Rozdział skończony :) komentujcie, bardzo proszę, sprawia mi to ogromną radość ^^ Będę równie wdzięczna gdy dodacie się do obserwatorów, polecajcie swoje blogi w spamowniku :)
Pozdrawiam Lwica Lila (Lila640) <3

24 komentarze:

  1. Omak <3 Ach..jaki on podstępny.W końcu ktoś musi być tym złym.Ciekawi mnie co będzie dalej.Jak będę miała czas to dodam Twój blog do polecanych ;3
    Czekam z nadzieją na więcej <33 Jak rozkwitnie sprawa z Omakiem..
    No nic to tyle.
    Pozdrawiam Cię ciepło i życzę dużo weeenki xD
    Hasira(Kartyna)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog i wspaniały rozdział:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały rozdział, naprawde nie moge się doczekać dalszej części.Pisz dalej i zapraszam do siebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc plan Hofu się powiódł. Czekam na więcej! :D
    Super się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, przepraszam.... Omaku, a nie Hofu XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział bardzo ciekawy. Nie wiem czemu ale bardzo lubię Omaka. Cóż, po prostu lubię zawsze tych złych

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog :)
    Żal mi Ayo, był z niego taki kochany lewek :(
    Myślę, że on się zbuntuje przeciwko Omakowi i go pokona

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka! Ciekawi mnie jaki to plan :O Czekam na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja dawna Zauditu ;)

    Rozdział cudowny, a wygląd bloga prześliczny, zwłaszcza nagłówek <3

    Od razu pokochałam Omaka, poniewaz kocham złe charaktery :)
    Obserwuję i zapraszam, 1 rozdział jutro :)

    http://kopakrol.blogspot.com/


    Oraz na:
    http://cieplokrwisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No nieźle. Podłość Omaka nie zna granic. Jestem ciekawa co się wydarzy. A przy okazji jakiego programu do obróbki zdjęć używasz. Proszę odpisz. Wiki.
    PS
    Na moim blogu nowa nocia i konkurs więc wpadnij jak będziesz mogła. Zapraszam innych. krollew-4-tajemnice-zycia.blog.pl-mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam gimpa i niektóre rzeczy robię w paincie :))) Jasne, wpadnę w wolnym czasie :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. THX. Próbowałam z gimpem ale nie mogę go ogarnąć więc gdybyś mogła mi wyjaśnić byłabym wdzięczna. Z kolei rzeczy zrobionych w paincie nie mogę wkleić do wpisu. Nie wiem od czego to zależy. Jeśli byś wiedziała to napisz. I jeszcze jedno. Mam problemy z dodawaniem u ciebie komci więc sory że jest ich taka mało. pozdrawiam. Wiki

      Usuń
  11. Hej!! To opowiadanie jest super. Trochę za dużo przytrafia się im złego... i jeszcze ta śmieŕç Kiary:(:( [zawsze ją uwielbiałam. Chociaż Nalę także.]

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Lila! Co się dzieje? Czemu nie ma tak długo wpisu? Czekam niecierpliwie. Wiki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że ten młody wyrósł na złego :I Ale niech będzie ;) Zapraszam do komentowania mojego nowego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten twój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Za dużo akcji w jednym poście -,- Dno
    Szary ninja

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award !
    Szczegóły tutaj: http://uru-i-ahadi.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę napisz coś

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę napisz coś

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda ,że już nie piszesz :c Zapraszam do mnie codziennie nowe wpisy : krollewzyciekolejnychpokolen.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny ten blog ! odkąd przeczytałam I sezon to byłam bardzo ciekawa co będzie dalej a tu bum II sezon ! Świetne historie

    OdpowiedzUsuń
  21. Już rok bazczynnosci :( Pojawi się tu jeszcze kiedys cos?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://krl-lew-4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Elo bardzo spodobał mi się twój blog i twoja chistoria. Szkoda że nie piszesz dalszej historii...

    OdpowiedzUsuń